Avis récents

4.5 étoiles sur 59 commentaires

Ana BoldurIl ya 3 heure

Livraison:

Repas:

annick wellensIl y a 5 jours

Livraison:

Repas:

Had voor 55 euro besteld en stond vermeld vanaf 50 euro gratis tiramisu, heb deze niet gekregen dus was beetje ontgoocheld. Voor de rest hele lekkere pizza en vlotte levering.
SanelaIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

voetsIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

altijd goed altijd lekker altijd op tijd gewoon de beste in mol
Stappers andreIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

TorremansIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Kebab was koud
AnoniemIl y a 1 semaine(s)

Livraison:

Repas:

Adrian25-05-2026

Horaire emporter:

Repas:

René Curinckx16-04-2026

Livraison:

Repas:

Lekker en snel, zelfs een kwartier sneller dan belooft. Toppie!
Sanita Saulite13-04-2026

Livraison:

Repas:

Very fast delivery!Tasty durum and kapsalon